{$sepehr_album_29474}
مشخصات کلی موتور
انجین با حجم 150 سیسی و گیربکس 4 سرعته مارک هوندا
رینگ لاستیک عقب دستساز (سایز 13*185)
ترمز عقب (دیسکی با کالیپر دو طرفه مربوط به خودروهای پیکان)
دوشاخ و تعلیق جلو دستساز (سیستم الاکلنگی 3 قسمتی با کمک بالا)
فرمان دستساز.
سیستم اگزوز دستساز با منبع صداگیر متوسط
گیربکس تبدیل عرض دستساز (کار این گیربکس به این صورت هست که چون عرض انجین از لاستیک کمتره زنجیر رو با عرض لاستیک همراستا می کنه یعنی اختلاف عرض رو جبران می کنه. البته این گیربکس با مقیاس 1 به 1 هست اما می شه اون رو برای دستیابی به قدرت یا سرعت بیشتر تغییر داد)
زین دستساز با فنرهای ضربهگیر
سیستم تعلیق عقب دستساز
گلگیر، فلاپ ها و باک هم بهصورت دستساز طراحی و ساخته شده
پدالهای دنده و ترمز عقب دستساز
سرعت نهایی: 105 کیلومتر بر ساعت (البته این سرعتی هست که به خاطر حفظ ایمنی در تستهای اولیه بیشتر از اون نرفتم)
سیمکشی و چراغها و … هم بهصورت یونیورسال